Eerste week Global Nursing op Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Kelly Hartog - WaarBenJij.nu Eerste week Global Nursing op Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Kelly Hartog - WaarBenJij.nu

Eerste week Global Nursing op Aruba

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

07 Februari 2014 | Aruba, Oranjestad

Noooou hoppaaaa! Van iedereen afscheid genomen en op naar Schiphol om dan nu echt naar Aruba te gaan voor 2,5 maand. Ik werd gebracht door mijn lieverd, zodat we nog even samen konden zijn. Ennn zodat ik mijn winterjas mee kon geven, want die had ik natuurlijk niet meer nodig vanaf het moment dat ik in het vliegtuig stapte!
Op de plek waar we onze bagage in konden leveren en door de douane konden gaan stond ik te wachten op de andere meiden/stagiaires, toen ik ineens twee bekende gezichten onze kant op zag lopen. Neee dat kan niet, die zeiden gister al gedag enzooo, maar jaaa hoor komen mijn lieve vriendinnetjes Suus en Jaim aangelopen! Noou hop, gelijk brullen haha.

Eenmaal achter de douane nog even geshopt en gegeten en toen naar het vliegtuig gegaan. Hele handbagage open en bloot door de medicijnen die ik mee had en m'n laptop moest eruit. Ohja, en er zat nog een schaar in m'n etui.. Hihi
De vlucht is rustig verlopen, met weinig turbulentie. Lekker films gekeken, wat gegeten, spelletjes gedaan en geslapen.

Vervolgens het vliegtuig uit stappen en BAM! Warmte :)

Taxi naar het appartementencomplex genomen en mijn kamertje bekeken en ingeruimd enzooo.

In het weekend boodschappen gedaan en zoveel mogelijk geregeld qua huurauto en huur betalen.

Maandag begon de dag met een introductiegesprek op de stageplaats. We lopen stage bij het Wit Gele Kruis en helpen de eerste twee weken bij een project dat gaat over drank, drugs en seks tijdens carnaval, om te proberen het aantal tienermoeders te verminderen.
De stageplaats voor de overige zes weken wordt nog besproken.

Verder hebben we een paar keer met z'n allen gekookt en is het ook mogelijk om voor een mooi prijsje in het restaurant bij het appartement te eten.
We zijn naar Palm beach en Oranjestad geweest. Het levert mooie foto's op en een bruin (/rood) kleurtje.
Ook kunnen we bijvoorbeeld na stage lekker nog even aan het zwembad neerploffen en afkoelen.
Door het windje is het goed te doen, al kan het ook erg warm zijn. Op de stage plek waar we nu zijn staat de airco haaaard dus hebben we lange broeken aan en soms zelfs een vestje aan, maar dat gaat zo snel mogelijk uit als we terug zijn.

Het is nu carnaval, waardoor er in het weekend als het goed is steeds iets leuks te doen is. Ik ben benieuwd! We hebben een aantal tips gekregen waar we heen moeten en wat we echt gezien moeten hebben, dus dat zal te lezen zijn in mijn volgende verhaaltjes!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Kelly

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1113
Totaal aantal bezoekers 1961

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 12 April 2014

Global Nursing Aruba

Landen bezocht: